20 paź 2014

[1] Back with whole time of lost things.

Witajcie,
Postanowiłam wrócić tutaj po dość dużej przerwie i zobaczyłam że mało blogów robi zamówienia na nagłóki,szablony i inne sprawy blogowe. Nie ma tutaj już nikogo od tych spraw. Bynajmniej nikogo takiego nie znalazłam. Wstając dzisiaj wyjątkowo wcześnie naszła mnie ochota na powrót i start od nowa.
Od mojego odejścia z " Nagłówkowy Świat " i definitywnego końca tego bloga. Zabrakło mi tego wszystkiego.

Więc jeśli ktoś z was poszukuje nadal szablon wyjątkowy i jedyny w swoim rodzaju?
To zapraszam do mnie.
Dzisiaj dodam wam parę moich dawnych prac.
Jeśli znajdą się osoby chętne na współprace to niech wyślą na majla : nicolesophiexx@gmail.com swoje prace i napisz w temacie: nabór na szabloniarki.
A po za pracami również coś o sobie.

Dobra to będzie na tyle, ENJOY!













Jeśli coś pobierasz poinformuj mnie na jakiego bloga
lub " Pobieram "/



Goodbye


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz